spanska

2009-09-17 @ 01:19:56
hahaha, suttit och skrivit en spanskauppsats nu hela kvällen, som skulle handla om vad jag gör på morgonen. var själv skitnöjd över den :D sen direktöversätter jag den till svenska för att dubbelkolla så allt stämmer och detta blev resultatet.......


"När jag vaknar på morgonen, du börjar med att stänga av larmet, så jag somnar igen. Återigen vaknar jag tag priset för appretering, göra ett litet bed and breakfast. Av normalitet jag packa och duscha kvällen innan, så det är snabbt ma gå dig redo på morgonen. När denna "fortfarande oklart lavarso mina tänder och gå till skolan på min cykel"


haha, makes sense eller hur? x>


Kommentarer
Postat av: oliviaa

hahahahhhaha bääästa

2009-09-17 @ 14:17:25
URL: http://olivianoren.blogg.se/
Postat av: ullliiis

hahah tur att du är så jävla lättroad :D:D:D

2009-09-17 @ 21:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback