hej hej hej jag är bara fjorton år

2010-05-02 @ 14:50:43
heeej. hade en riktigt trevlig valborg! vi grillade här med några av mina vänner och främlingar, dampade loss lite, jag gick ner och somnade, oliver gick för att väcka mig men somnade han också, sen pratade jag tydligen i sömnen i tele med johanna, vägrade vakna.. men det hela slutade med att tobbe fick komma och dra upp oss och skjutsa oss till stan, lagom till att vi fick se den sista glöden på brasan försvinna i intet ^^ lol, alltid något. resten av festen hade tydligen övergivit oss ^^ haha. sen gick man runt å sa hej till 70 pers som vanligt innan man åkte heeem. tiggde vatten på alla tänkbara ställen också btw. kommer hem och hittar mina försvunna skor I MIN SÄNG. fail. haha. och förresten igår var jag med om något riktigt förnedrande. skulle köpa en energidricka för att hålla mig vaken under grillningen jag skulle besöka på kvällen. hård dag efter baksmälla, uppvisning osv.. och så är det tydligen 15årsgräns på den jävla drickan, så jag får inte köpa den utan leg! vafan är de här? kan inte mina kompisar intyga att jag precis fyllt ARTON eller?!?! - neej tyvärr, jag ser inga tecken på att du är över 15 år gammal. jag kan tyvärr inte sälja denna till dig. nähä, då går min kompis in för att köpa en sån istället. men då blir han misstänkt för langning och vi blir återigen utskickade från willys. äckelaffär. femton snälla? fick nöja mig med en dyr jäkla loka från macken... fuu :D och idag har jag grinat i perioder, förstår inte huuur jag ska orka med allt jäkla plugg som kommer nu. varföör har jag valt till så mycket extrabajs för... aja bara å bita ihop... ett ljus i mörkret är iaf att min äckliga soffa äntligen ska UUUUT idag :D:D:D som vanligt får jag ärva tobbes gamla avlagda saker.. haha. denhär gången är det hans soffa som blir offret :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback