Träningsschema för hösten

2011-08-11 @ 12:39:41
inveg förresten danssäsongen på Q med therese häromdagen, satan vad kul men vilken jäkla träningsverk man fick av minsta lilla alltså! ska dit idag igen och fixa träningstiderna och köra igenom alla jäkla danser jag kan komma på! skönt att vara back on track :) såhär ser min träningsvecka ut nu när allt kommer igång igen:

Måndag: Cirkelträning 1 timme, löpning 30 min
Tisdag: Dansträning 2 timmar
Onsdag: OL-löpning 1 timme
Torsdag: Löpskoling 1 timme, Dansträning 2 timmar
Fredag: Styrka 2 timmar, löpning 30 min
Lördag: Vilodag
Söndag: Styrka 1,5 timme, löpning 30 min

Efter varje träning läggs 15 min styrka med kroppen som vikt (ej på styrkepassen) och 30 min stretch på :) tänker fan inte bli stel gammal kärring än!
Vissa söndagar kommer också att vara vilodag, tex då man varit på fest dagen före. så länge man har alkohol i kroppen är fettförbränningen hämmad och man får inte ut speciellt mycket av träningen. Men jag ska försöka sköta mig på partyfronten nu! lite iallafall, man får ju inte glömma att man bara är ung en gång:) Jag har dock turen att inte vara någon godis/chips/glassråtta, köper eller äter typ aldrig sånt. är ett riktigt fruktmonster så det är det alla mina godispengar går åt på h3h3. Men jag ska dock försöka minska på kolhydraterna lite och äta mer protein så mina muskler blir glada :)
Ska börja skriva träningsdagbok igen också så jag inte kan fuska. Ska bli riktigt skönt att ha träningsrutinerna back on track nu till plugget börjar, jag blir sjukt rastlös när jag inte får anstränga mig tillräckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback