2011-12-16

2011-12-16 @ 03:07:10
Envisas såklart fortfarande med att pynta upp julkrubban hos farmor och farfar. är det jul på ingång så är det! min favoritdag av alla dagar på året! (nej, inte bara för att jag är en liten unge och älskar presenter. och inte för att jag är kär i jesus på något sätt. det är bara hela grejjen med alla mysiga tända ljus i mörkret och söta tomtar och glada familjemedlemmar samlade och stora mysiga filtar inne framför öppna spisen medan det är snöit och kallt ute osv osv)


"you're a burn you're a punk you're an old slut of junk
lying there almost dead in a drip in that bed
you scumbag you maggot you cheap lousy faggot
happy christmas you're arse I pray to god its our last"


min favoritvers ur min favoritjullåt. (fairytale of new york) övriga jullåtar som ni, om ni har någon julsjäl överhuvudtaget, borde lyssna på är "mer jul" och "vår julskinka har rymt". är ni gay kan ni även lyssna på justin biebers "mistletoe"...ett annat tips är att lyssna på http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=3946. men jag varnar er, utmana inte mig på någon "gissa titel-tävling". det är jag tydligen oslagbar på! ;>
behöver ni ytterligare kick för att komma in i julstämningen, (eftersom dethär året har gått ubersnabbt har jag märkt och snön förmodligen kommer vara borta om några dagar) så kolla på filmerna nötknäpparen, a christmas carol, tomten är far till alla barnen, grinchen, a nightmare before christmas osv. får ni fortfarande inte julstämning är ni tyvärr på en direktexpress till the tower of lost souls... sorry

har förövrigt satt christmasbells som ringsignal, en tomtesläde som bakgrundsbild och en tomte som säger "hoe hoe" som smssignal. håller nu på att hänga upp smällkarameller överallt jag kan komma åt (begränsat till källaren så klart, för att inte mamma ska kunna bli tokig och riva ner dom. hihi). somsagt, ullis som älskar traditioner bubblar i extas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback