2011-12-18

2011-12-18 @ 20:04:01
kryper ner i soffan och kollar på twilight med mamma nu (som hon tjatat om i ett halvår nu). helt död efter trippelpass jobb och har lyckas dra på mig det jäkla dubaiviruset anno och mammsi hade med sig när de kom hem också så förtjänar att ligga och lata mig nu. förhoppningsvis ska några liter honungsvatten ta kål på den jäveln så jag kan träna ordentligt imörn.
Förresten så var det kanske mitt sista arbetspass som bartender denna helg fick jag reda på. nej, jag har inte klantat mig och haft sönder massa saker. eller jo det har jag väl, men det var inte det som var grejjen. chefen har sålt helt enkelt. vi får se om de nya ägarna är intresserade av mig, eller rättare sagt så får vi se om jag är intresserad av ifall de nya ägarna är intresserade av mig. känns som plugget behöver lite mer av min uppmärksamhet än jag gett tidigare. fysik var inte min starka sida har jag märkt. har fan aldrig känt mig såhär korkad i hela mitt liv -.- känns också som jag behöver lite mer tid till att roa mig så inte mina hjärnceller går upp i atomer innan "sabbatsåret" är över ^.^



theres a hole in my pocket thats about your size


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback