2011-12-20

2011-12-20 @ 22:16:23
Nu är jag färdig med julpyntningen av mitt hår. Jul"städningen" av källarn får också duga nu. körde min variant av dammning och dammsugning, som innefattar att enbart dammsuga synliga ytor, och damma genom att blåsa bort allt damm och sedan jaga det i luften med dammsugaren. helt slut blev jag iallafall. ont i ryggen som en gammal kärring. nån nytta kanske det gjorde att röra på sig lite iallafall, för har på något jäkla vis lyckats krympa i mina gamla favoritjeans som jag köpte i london för X antal år sedan. kan även bero på att jag under mina år som toffel drog på mig den extremt hälsosamma vanan att ha kvälls (natt)-maten som dagens huvudmål. mysigt, visst. ohälsosamt, definitivt. är nog tur att ohälsosamma lata toffel-ullis är long gone säger jag bara!



var även och testade på bailan igår, som jag missat ex antal gånger nu. det var riktigt kul, och kommer garanterat fortsätta gå på det efter nyår.


I'll seek you out, filet you alive
one more wor and you wont survive
and Im not scared of your stolen power
I see right through you any hour

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback