2011-11-12

2011-11-12 @ 04:49:19
är alltid sådär oerhört taggad på att sova, eller göra något annat vettigt för den delen, när jag kommer hem från ett arbetspass såhär på gryningskvisten. så istället sitter jag och käkar jordgubbar doppade i bränd choklad och färglägger mitt tangentbord med en röd cd-penna...

.... och sen tar jag kort på något så meningslöst och postar det på min ännu mer meningslösa blogg.. tragiskt.


förresten så är det ganska kul att jobba som bartender. skulle gärna vilja berätta lite om mina trevliga stammisar, men eftersom jag antar att bartender går in under psykologiyrket har jag antagligen tystnadsplikt. synd :) mindre kul var det dock att sopa gatan efter stängning idag när ex antal personer hade haft kebabkrig....

nej nu ska jag somna till: http://www.youtube.com/watch?v=QHYmLjyMCls.
mycket "viktigt" som ska göras innan jobbet ikväll. har ni inget bättre för er en lördagsafton som denna kan ni ju kika förbi Nöjeskrogen i hedemora :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback