2011-11-13

2011-11-13 @ 04:40:51
ja då var det återigen den timme på dygnet då jag känner för att göra alla onödiga saker jag kan komma på. blogga då bland annat. vet inte om jag ska kalla idag för idag, igår eller imorgon men spelar ingen roll för jag ska/har ändå gjort samma sak båda dagarna; firat/ska fira fars dag med div delar av familjen :) ska skämma bort min pappis med att tillaga hans favoriträtt.. eller någon liknande skapelse åtminstone h3h3

förresten. jag är en såndär sucker som lyssnar på låttexter. och när jag är på vissa humör sitter jag och funderar på låtcitat som passar in. har många gånger fått hindra mig själv från att whina ut låtcitat på bloggen eller liknande men nu kom jag på, varför? tänker inte mainstreama och låttexta rubriken med nåt coolt visdomsord, men tänker fan börja avsluta inläggen med ett passande citat för min sinnesstämning! det är väl fan så mycket trevligare än ett "puss och klet" eller nåt annat snuskigt avsked? hatar fan avsked i vilket fall. och nu märker jag att jag är på ett ganska mystiskt humör. och då är det väl ganska passande att jag har nirvana i högtalarna eftersom deras låttexter är allt annat än meningsfulla. kan sätta punkt på den meningen med att avsluta mitt inlägg med typ


"its ok to eat fish, cause they dont have any feelings"
eller
"rape me my friend, rape me, rape me again"
eller
"what else could I say, everyone is gay"


jaja ni fattar poängen. jag vill dock gärna tro att det finns något mystiskt, dolt visdomsord att läsa mellan raderna i dessa texter.. käft. jag gillar nirvana hur enformiga dom än är. jag tror vad jag vill!

vaken på övertid?
ja
du får skylla dig själv som läser min blogg?
ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback