2011-11-15

2011-11-15 @ 01:24:52
överträffade mig själv och vände upp och ner på mångas världsbild när jag lagade en hejdundrade farsdagsmiddag åt farsgubben i söndags!
tränade bort lite frustrerade hjärnceller idag och fytusan vad skönt det var. och sedan lekte jag av mig lite med tobbe och johannis. vi lyckades dra på oss securitas-övervakning hähä. blir lätt så när man inte har tid att leva ordentligt på dagarna. jag måste förresten fått någon grej för att bli kidnappad av skumma killar på sistone haha. men iallafall. fattar inte hur jag har prioriterat på senaste tiden egentligen. jag som alltid predikar om att man ska leva i nuet och göra det bästa av dagen eftersom man kan dö imorgon typ. skärpning, pluggningen tänker jag fortfarande pria först eftersom jag har gett mig FAN på att jag ska komma in i uppsala. men nu tänker jag fan dra ner på arbetandet och lägga mer energi på att träna och roa mig och spendera tid med min kära XBOX som nästan börjat damma ;( inviger nog det med att kidnappa felix imorn efter träningen och tvinga honom att varva halo reach med mig (y)
haha måste bara: http://www.youtube.com/watch?v=nsYMy72JXBY
det går inte att INTE bli glad när man ser denna simpla men genialiska video av min kära vän. hahahaha





"Every time I look in the mirror
All these lines on my face getting clearer
It goes by, like dusk do down
Isn't that the way
Everybody's got their dues in life to pay"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback