2011-11-24

2011-11-24 @ 02:18:19
Perfekt timing att vara sjuk. så underbart. eller inte. lever på te just nu för tänker fan inte gå med på det här! Just nu sitter jag och väntar på att min uppsats nr 3 för idag ska bli klar så att jag kan få belöningen jag själv lovat mig: ett nytt gossip girl avsnitt. men det känns som det är en bit bort med tanke på att jag sitter och kollar på dansvideor istället för att skriva på den. h3h3..

är dock kul att få jobba med en lyrisk dans igen. har kommit fram till att det nog tamejfan är denna dansstil som ligger mig närmast hjärtat. älskar att dansa till lugn musik och få lägga in lite akrobatiska inslag osv. här har ni en actionbild från This is it, våran slutföreställning i 3an.


sitter också och framtidsfantiserar lite och kollar om det finns några kurser i lyrisk dans som man kan ta i uppsala. (förutsatt att det faktiskt finns såna kurser, att jag kommer in på uppsala universitet och att jag inte klantar mig och drar på mig någon helkroppsförlamning innan dess) finns det odds för att mitt liv är helt awesome ett år från nu!


idag (känns alltid så fel att jag måste skriva idag när jag egentligen tycker att jag skriver på kvällen innan, men klockan alltid visar sig vara efter 02.00 och det vore okorrekt av mig att kalla det jag nu ska skriva något annat än IDAG. puh.) ska jag och mina kvinnor elin och tobias återförenas med vår gamla skola på öppet hus, och se vad de nya esteterna har för sig. sen har jag utmanat tobbe, felix och rasmus på en team slayer - kväll. epix



"With my head upon your chest
where you will annoy me
with every waking breath
until I decide to wake up"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback