2011-11-03

2011-11-02 @ 23:51:20
skönt som ihelvete å dansa av sig lite idag. men kanske dansade loss lite väl mycket igår dock, straffet visar sig i en nackspärr som gör alla mina fyrtioelva kuddar i sängen användbara för första gången! skönt..
kan inflika kvällens combo. när jag som vanligt traskade ner för trappen med alldeles för mycket i armarna råkade jag först spilla ut fil, som jag halkade på och därmed råkade skvätta ut halva tekoppen över mig själv. bränner fint dä. man ska ju känna att man lever liksom! sen lyfte jag upp datan i sängen och på nåt oförklarligt vis lyckades tepåsen fastna i den och flyga med, för att sedan slutligen landa med ett plask PÅ min mobil. innan jag ens hann reagera. VAD i helvete har jag gjort i mitt tidigare liv för att få denna karma? Men nu kanske ni förstår varför jag köpte mig en vattentät mobil. och varför mina föräldrar låter mig bo i källaren...eeehhheeeeeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback