2011-10-02

2011-10-02 @ 22:57:51
en riktigt ledig egokväll! undrar hur jag ska fira den? blir att öppna upp med lite fil iallafall hihi. spela lite vindictus som jag förövrigt rekommenderar alla n3rds där ute att pröva på!
kollade nyss på peter pan med mamma och anno, det var en riktigt intressant upplevelse, längesen jag skrattade så mycket till en film som inte ens är rolig! gillar mammas slutsats; domdär ungarna måste ju ha något problem.. haha really?
trevligt att va två ungar i huset igen ett tag. jag och syrran har suttit och tankat ner massa fler gamla sci-fi godingar som vi ska roa oss mer med imorgon :) men ska också hinna med tatuering, träning och 2 uppsatser, som den duktiga kvinna jag är (y)
hoppas alla där ute har en riktigt dålig kväll. nejdå. nu ska jag stänga av family guy så att pappen kanske vågar sig in i tvrummet också. hehe. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback