2011-10-19

2011-10-19 @ 03:46:05
idag har jag druckit för många liter kaffe tillsammans med farmor och farfar, lekt kinekt adventures med anno, dansat ikapp det jag missat och myst film med familjen.
inatt har jag gjort lite viktiga saker som jag egentligen borde gjort under dagen. rättat mammas svengelskaarbete, lagat mina allt mer spruckna favvojeans, checkat av engelskan och klippt låtar till årets lussevisning :)
imorn ska jag följa med pappen till jobbet i gävle och passa på att kika i lite affärer. äger egentligen bara en jacka och har kommit fram till att den inte passar till ALLA årstider, och min favvomössa har numera ca 100 gånger mer volym än den hade från början. så ja, jag förtjänar att få slösa lite pengar. har också bestämt mig för att ta itu med mina sova-ensam (eller snarare sova-överhuvudtaget-problem), och har kommit fram till en mysigt bäddad säng är betydligt mer inbjudande än den nuvarande högen med tyg innehållandes x antal hopknölade kuddar, popcornrester och udda sockor jag sparkat av mig i sömnen. misstolka mig inte, jag älskar och praktiskt taget lever i min säng! men somsagt, man äter med ögonen också.
märker att den självständiga kvinnan i mig växer mer och mer ju närmare vi kommer doomsday (dagen då lilla lullebull äntligen ska rota upp sig och pallra sig ur mamma & pappas källare...)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback