2011-10-27

2011-10-28 @ 11:36:01

eftersom några timmar lediga på en torsdagkväll är det närmaste en helg jag kommer denna vecka bestämde jag mig för att mysa till det lite.
doppa frukt i chokladfontänen och mysa i mina nya sängkläder (som förresten är det skönaste jag varit med om! till andra fancy-sängklädeskåta kan jag starkt rekommendera lyocellslakan). och om jag lyckas bli klar med veckans uppsatser tänker jag belöna mig själv med nya avsnitten av the walking dead och pll :) life is good

edit: combofailade..genom att glömma posta inlägget, spränga chokladfontänen vilket resulterade i brännmärken och bajsfläckar i min nybäddade säng, och somnade efter ett avsnitt pokemon.. life is good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback