2011-09-24

2011-09-24 @ 04:15:13
halloj tänkte bara uppdatera världen om var jag befinner mig nu lite snabbt eftersom jag inte är så lätt att få tag i för tillfället. har varit på resande fot ett tag nu och kom hem idag (typ en timme) innan det var dags att åka till donken och jobba. och inte nog med det, sen har jag fått provjobb på nöjeskrogen i hedemora också! så var bara att åka dit direkt efter jag slutade på donken och jobba som bartender där fram tills nu typ. askul var det! och nu är det bara att sova för om 7 timmar är det dags att åka till donken och jobba igen. sen hinner jag nätt å jämnt hem till matilda och käka lite innan de är dags för nästa provpass på nöjeskrogen. i grillköket. gosh. aja kommer då åter hem denhär tiden, speedsover några timmar och åker sedan till donken och jobbar igen. hur jag ska hinna göra veckans plugg, och packa upp väskan så jag kan packa om den innan de är dags att resa tbx till nynäs, är ett mysterium. men efter att ha gått runt och lurkat i flera dagar är det fan hälsosamt med en liten genomkörare!

varför slösar jag bort dyrbara sovtimmar på denhär puckade bloggen? eller justja, jag hatar ju att sova..
saknar mina bebisar btw. speciellt johanni fridi o tobbi. inte bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback