2011-09-28

2011-09-28 @ 14:13:10
godmorgon världen. nu har min morgonkaffekanna äntligen hjälpt mig att bli människa igen efter en jäkligt lång natt med tobbis jobbmobil ringandes 24/7. eller snarare 8/8 eller vad man ska kalla en natt. hehe. nu har jag kollat på 2 säsonger av sex and the city, som min fobi för oavslutade påbörjade saker tvingar mig att kolla färdigt på trots att jag egentligen tycker det suger relativt. drygt att vara mig ibland. sen ska jag pallra mig ut på en springtur och göra veckans plugg innan det är dags att laga middag åt min slitande separerade sambo. har blivit till en kvinna med rutiner, imponerande va? men bli inte allt för uppspelta, det är bara tillfälligt, jag lovar! blir i nynäs tills fredag, då jag åker hem för en till nattjobbshelg på nöjeskrogen. ska bli kul faktiskt! har också märkt att det är mycket roligare att skriva meningar utan stor bokstav i början. och avbryta med massa allvarsamma punkter. det ser mycket intressantare ut. eller nåt. de stora bokstäverna smälter liksom inte in i texten. varför finns dom egentligen?
nu ska jag äta min fyrtiosjunde satsumas och sen gnälla lite över hur ont i magen jag har medan jag springer. självförvållat jag vet. är lite av en tyrann när det gäller mig själv ibland. h3h3. men det är väl bara trevligt att känna att man lever ibland. jag ska också passa på att njuta av att få spela min egen musik på maxvolym medan tobbe inte är här och stänger av den :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback