2011-04-22

2012-04-22 @ 14:27:21
usch vad mina inre organ är arga på mig nu. i år märkte man verkligen att min årskull har en väldigt hög födelsetäthet i just april. har blivit lite för många 20årsfester de senaste veckorna. men kul spridning! påbörjar april med högbofest när jag fyllde, sen ner till linköping för cissis fest och i fredags vidare till västerås för amandas hattparty och slutligen ett fint avslut återigen i högbo hos min käre granne rasmus. har som ni kan gissa haft riktigt trevligt! men lever i förnekelse och skyller på att det är vår sista chans att vara unga och dumma tonåringar och kunna skylla på det. och straffade mig själv efter denna syndens helg med att lova bort min kropp till en orienteringstävling imorse. årets första faktiskt! och ni kan ju ta mig i kragen och dra mig baklänges om att det gick tungt. men men, vi ska inte låta dåliga vanor fästa sig så denhär veckan blir det hårdkörning med både träning och plugg, och sedan gör jag som alla andra och flyr från avesta över valborg (sorry holmen, you just cant do it for me anymore) och åker på kryssning! vart eller vilken båt vet jag dock inte, men det blir garanterat trevligt :D





But I am who I am so I do what I can when I can but I cant really do a damn thing






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback