2012-02-04

2012-02-14 @ 18:19:59
min valentine-dejt<3

men eftersom yours truly har en illa dold sida som är besatt av mystiska högtider och traditioner så vet vi alla att det egentligen i mitt inre just nu sitter en gråtande liten flicka som fantiserar om att stå på en stenbalkong iförd tiara och prinsessklänning omsvärmad av friare med kråmade skjortor och glansigt hår hållandes rosor, chokladaskar och diamanter i sina håriga händer medan en leende sol kastar sina sista röda strålar över scenariot tills flickan slutligen väljer sin kavaljer och flyger leendes tillsammans med honom på en silverfärgad bevingad enhörning bort i horisonten.......forever alone
dessa smärtsamma krossade drömmar kommer jag nu alltså försöka förtränga genom att träna mig utmattad, klä mig i svart och låsa in mig i min källare tillsammans med hårdrock och freddy krueger, jason, boogeyman eller kanske toshio. im just that dark.


gillar att det finns fler tragiska människor därute i dessa lyckans tider. min och fridas konversation idag såg till exempel ut ungefär:
- om jag kunde äta en kaka skulle jag göra det ikväll och tänkt att den kakan var från mig till mig
; funderar på att åka ner och köpa mig en blombukett som jag kan sitta och kolla på ikväll jag
- köpte ett hjärta till mig själv på pickaboo idag....
; köpte marabouhjärtan... öppnade nyss plasten på den och låtsades att jag hittat den på trappen ihop med ett kärleksbrev..
dessa ömhetserkännanden varvar vi med bittra kommentarer. jag och johanna hade också en lång diskussion om hur jävligt det är att folk är lyckliga. tragiska ensamma gamla ragator.  fuj for the win!
(men är inte bitter egentligen)


I feel like i wanna smack somebody
Turn around and bitchslap somebody
But I ain't going out, no no no
I aint giving in to it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback