2012-02-12

2012-02-12 @ 01:21:06
riktig socialdag igår! efter en hårdsväng på gymmet lunchade jag kinabuffé med ruthan och daniel, sen catchade vi up lite med elin och philip som ödet av en slump förde i vår väg. hann även med att vara barnvakt några timmar innan det var dags för vinkväll a la carlsson vs. hofling. ypperligt. sedan avslutade familjen hofling kvällen med fuldans och svenne rubins på max. precis som det ska vara!





Dagens kväll (hehe, ironi) bjöd på en hård match i ordyatzy. blod svett och tårar flög men yours truly var den enda som slapp slicka sina sår när fighten var över. thats right bitches! NO MERCY FTW!!
nu ska jag nanna kudde för att orka upp och sociala mig ännu mer imorgon bitti när den äldre generationen kommer för att fira pappa. gos. tycker om min familj.

-ska nog förresten börja läsa lite i boken jag lyckades roffa åt mig ett exemplar av; hundraåringen som hoppade ut genom ett fönster och försvann. hört så mycket sjukt om den nu så måste läsa den. plus att den handlar om en stapplig gullegubbe på rymmen, kan det vara mer lämpligt för mig? det enda dåliga är att gubben på omslaget är skägg-lös.. men det är inget som inte min fantasi kan fixa!

-btw var ett felsvar ifrån mvg på provet som jag whinade så mycket över att jag inte skulle få vg i. den ljuslåga som symboliserar hoppet för ulrika hoflings framtid kanske inte har en helt bruten veke ändå :D












Världen runt visst är det skumt, 
att något helt meninglöst kan vara värdefullt
men det är min filosofi,
jag finner logik i min idioti
lever som freak för att livet är kort
och jag lider med folk som inte brinner för nått



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback