2012-02-12

2012-02-02 @ 17:10:17
träningsvärk i både kroppen & hjärnan efter senaste dagarnas hårdkörning på båda fronterna. gött! nu sitter jag och reggie och delar på ett paket blodpudding innan jobbet. också jäkligt gött faktiskt! jag har egentligen inget att säga men kände mig tvungen att skriva nu när jag hade en kvart över i planeringen. (ja, jag har faktiskt börjat planera saker. dock till en måttlig grad. kände att det kunde behövas lite mer diciplin om distansstudierna/träningsupplägget/mitt sociala liv/att överleva ska funka. men bli inte överexhalterade nu, jag har fortfarande grova omständighets-störningar. så omvärlden märker nog inte speciellt stor skillnad. men nu ska jag, enligt planen, koka kaffe så det är färdigt lagom till om 5 min så jag faktiskt kommer ihåg att ta med mig det för en gångs skull :D SCORE



live is what happens to us while we are busy making other plans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback