2012-02-24

2012-02-24 @ 01:31:12
Återanländ till A-town, och förde även med mig våren denna gång! låter min friterade bajskorv sammanfatta linköpingsvistelsen :)

slemmig men naggande god
(bananen alltså, inte vistelsen. den var mer som glassen.)





de senaste dagarna har jag samlat på mig en hel drös vuxenpoäng. häromdagen hade jag tex för första gången i mitt liv hand om en livs levande unge ensam. skulle ta joline till bollekis och sedan skjutsa hem och mata och natta henne. ENSAM. skräcken var total. men eftersom jag hade att göra med en så behändig unge (hon delar mitt dna folks) som varken bajsade eller grinade och själv pekade på vad hon ville äta/titta på och hämtade pyjamas, tandborste och nattbok själv så kom vi undan utan några större missöden än en stulen bandyboll från skogsbo skola och att jag själv somnade under nattningen. hähä. moster lulle kammade hem fullpott!


gullungen med sin "instruktionsbok" som hennes kära mor lämnade åt sin handikappade lillasyster till barnvakt :)







"I am the alpha and the omega.
the beginning and the end
.

the first and the everlasting."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback