2012-02-25

2012-02-25 @ 16:59:09
iih. har världens värk från gårdagens mini-springtur (+ möjligtvis halva nattens dansande). hur ska detta sluta? iallafall riktigt kul att man har saker att träna sig i form till nu så man får upp motivationen ytterligare. bland annat så ska jag och syrrorna försöka oss på kolmården adventure race: (http://www.kolmardenadventures.com/kar/kar_artiklar.php?id=128). ska bli spännande med tanke på att ingen av oss har paddlat kanot eller liknande förut xD. och jag och amanda har fått för oss att testa på tjurruset:
(http://www.tjurruset.se/start/content.cfm?Sec_ID=998&Rac_ID=235&Lan_ID=1)


ni kan få lite inside-information i videoform från det sistnämnda.

iiiih vad kul det ska bli!!! förövrigt har jag målet inställt på en hel del orientering också. finns det något skönare än att kubba som en galning genom träsk och skog och komma i mål helt skitig, troligtvis blodig och några grader biffigare än man var innan? ultimat träningsform för både hjärna och kropp. gillar dendär "hitta skatten-känslan" man får när man har karta och kompass i handen. ska förövrigt även fortsätta mitt mission att gymma arslet av mig (bokstavligt talat).

nu sitter jag och mamma och kollar på dokumentär om några virriga gubbar som är ute och försöker hitta "skunkapor", aka bigfoot, samtidigt som vi turas om att lägga bittra kommentarer om hur dumma i huvet dom är som inte använder sig av typ flygplan istället för att irra runt i buskarna med värmekamera på natten. hur svåra kan 3 meter höga apor vara att se (om de ens existerar) liksom?





it kills you not to know this, but you've all but just forgotten
what the color of her eyes were, and her scars or how she got them



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback