2012-01-03

2012-01-03 @ 16:24:47
Hej världen. har inte riktigt haft tid för dator eller sådant senaste veckorna. eller inte pallat med iallafall. kan sammanfatta de händelserikaste dagarna under mitt "jullov" då:

24/12 Julafton firades traditionsenligt hemma med familjen. gosigt, gosigt.

25/12 Juldagen började med ett trevligt knytisjulbord hos viktor med pickpacket, och ledde sedan till aO's crib, där diverse människor (inklusive jag) sedan vaknade upp i källarsoffan i gryningen. sammanfattningsvis en väldigt lyckad kväll!

27/12 tog jag tillsammans med tobbe, tobbe och jonte en spontan tripp till västerås och markoos, vilket ledde till diverse krig där bodylotion flög och trosor fastnade i golvet. vi testade även på västerås uteliv samt gick vilse och åkte en jävla massa taxi. vaknade även här upp i en soffa bland massa folk, öl, gegga och bajs. sammanfattningsvis en lagomt galen och ytterst trevlig reunion!

28/12-30/12 sov som en jävla drule och var allmänt lökig

31/12 Nyårsafton hade jag den oerhörda turen att jobba. ofattbart hur många puckon som väljer att käka hamburgare istället för ofilé på nyårsafton alltså! förövrigt så gick vårat traditionsenliga familjenyårsfirande i konkurs iochmed att anno och magnus stannade i linköping och pappa jobbade. Fia passade dock på att föda barn(!!!!!!) Så började dagen med att bli moster igen, denhär gången åt en liten Julia :) så det blev provisorisk micrad nyårsmiddag hemma hos dom när dom kom hem från sjukhuset. resten av nyårsafton tillbringades hos min bebiselin med trevligt folk :)

1/1-3/1 Nu orkar jag inte plåga er med någon mer ointressant text. kan säga att mitt årsslut/årsstart blev chockerande och både förjävla dåligt och förjävla bra på samma gång (precis som hela året förresten) av diverse anledningar. men nu är ullis back on track och 2012 ska bli asum, varesej jorden går under eller inte :) sa amen på det med att åka och kötta sönder på gymmet med pappis idag. tänker dock inte ge nå jävla nyårslöften. tar detta år som det kommer :)




so look up, take it away
dont look da-da-da-down the mountain




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback