2012-01-06

2012-01-06 @ 18:55:48
Idag har varit en riktigt skön familjedag. mamma, pappa, båda syrrorna + sina bihang, farmor och båda mina söta små systerdöttrar har varit här på middag, fika, bus osv hela dagen. så skönt att bara strosa omkring här hemma omgiven av familj. sen var vi ner och hälsade på farfar ett tag också :)

Har även blivit ilurad att börja spela lol. längesen jag kände mig så n00big alltså, verkligen inte my choice of spel ^.^ men men, man lär så länge man lever! nu har träningsverken släppt och abstinensen kommer rinnandes, synd att det är storhelg! men får springa av mig lite fläsk på ett nattpass på donken ikväll dock! måste erkänna att jobb är mysigt i lagom mängd. men skulle hellre gosa ner mig med ett brädspel med syrran här hemma. äh, det får bli imorn :)

världens gosigaste små systerdöttrar, Joline och Julia


I watched the world float to the dark side off the moon
after all I knew it had to be something to do with you
I really dont mind what happens now and then
as long as you'll be my friend at the end

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback