2012-01-10

2012-01-10 @ 11:31:41
hej igen då. söndagen tillbringandes med en jäkla massa lökande och vd-nötande. drygt när man följer en serie tillsammans med nån som för det första bor 100 mil ifrån en och för det andra envisas med att åka på resor till fjärran länder hela tiden! resulterade i att vi låg en säsong efter och inte fattade ett skit, men de va kul ändå :D gårdagen däremot var inte fullt så rolig. längesen jag kände mig så korkad som då när jag satt och grinade över slutprovet i fy A (A?!?!?!?!?) vad har hänt med mina legendariska plugg-hjärnceller? dom måste vara totalt indränkta i donken-flott nowadays.. aja, ska bli spännande att se hur B kursen går, får inte klanta mig där! Dagen avslutades sedan med ett mini-lol-lan hos viktor. jag ägde lika mycket där som i fysiken kan jag ju säga.

Idag hade jag tänkt träna, men min kropp är relativt död efter gårdagens pass så moey. ska istället passa på att umgås med farmor, labba lite och kanske träna lite flips. yey


people are stupid and just want to be loved,
thats the only reason anyone does anything

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback