2012-01-14

2012-01-14 @ 01:15:53
fredag 13e till ära genomförde denhär n00ben sina första backflips! dock inte utan passare, men är nöjd ändå med tanke på det faktum att jag är levande trots cementgolvet och datumet.
Jag är dock en av dom som alltid tyckt om sånahär dagar. otursnummer och sånt är lite min grej. jag är lite dålig av mig. Så jag ska nog gosa ner mig i min ensamhet med något småläskigt nu. tagga till jobb om några timmar, sen blir det afterski (trots att avesta inte har någon funktionell skidbacke och jag inte ens petat på ett par skidor i år :'() för hela slanten!


när jag och johaho raidade willys iförda pyjamas och pengasockor typ 1847

whatever happened to the funky racea generation lost in pace
wasn't life supposed to be more than this
in this kiss I change you before my bliss
but let go of my hand and it will slip out in the sand
If you don't give me the chance to break down the walls of attitude
I ask nothing of you, not even your gratitude
and if you think I'm corny then it will not make me sorry
Its your right to laugh at me
And in turn thats my opportunity to feel brave
because ridicule is no shame, its just a way to eclips hate
It's just a way to put my back straight
Its just a way to remain sane



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback