2012-01-16

2012-01-16 @ 01:15:31
idag har jag fraktat och utbytt massa saker med tobbis som blev lämnade på diverse ställen vid skiljsmässan. h3h. nästan lite småsorgligt, men kändes som de va på tiden när jag hittade hans korg under sängen innehållandes 80 procent damm och 20 procent diverse föremål som världen glömt bort existerade. Sen körde vi all in med T:is och B:film :)
visste att jag skulle få användning för denhär bilden nån gång! hehe, men riktigt sådär dramatisk är inte situationen. han är & förblir en av mina dearest :)

nu har jag äntligen labbat klart, INTE tack vare den värdelösa labblådan jag fick kan jag ju säga. nu ska jag börja packa ihop lite grejjer för imorgon (tisdag) kastar jag mig åter in i backpackerlivet med destination norrköping/linköping :)








we're just two lost souls swimming in a fish bowl
year after year

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback