2012-01-19

2012-01-19 @ 08:33:21
hehehej. ja, jag är vaken på en orealistisk tid på dygnet. men det är uppoffringar man får göra när man umgås med "morgonmänniskor"x) norrköping blev då en riktig systerdagsvistelse med gym, shopping, utemiddag och bio. gos. och nu har jag och min feta väska förflyttat oss vidare ned till linköping. eftersom christoffer har tenta och jag därmed är ensam i den västra flygeln av lägenheten försöker jag få lite fysikplugg gjort atm. FÖRSÖKER är då rätt ord, för inte går de märkbart mycket framåt iaf!
och nu blir jag tokig på dethär jäkla retardbrädet aka tangentbord så jag lägger mig och kollar på greys istället!




saknar redan min lilla bullis!





up with your turret
aren't we just terrified?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback