2012-01-31

2012-01-31 @ 03:28:36
idag har jag hunnit med en hel del beundransvärda ärenden. var uppe i tid och catchade up lite med pappis över morgonkaffet, sen bland annat varit ner och lunchat med mamma på hennes nya jobb och kollat in plejset, jagat fatt på en stackars fysiklärare på karlfeldt och utpressat honom på kunskap och formelsamling, sprungit in i min lika tragiska bästis som också hänger på skolan ett år efter studenten, fått åldersnojja och inbillat mig att jag saknar skolan när det enda jag egentligen saknar är att kunna befinna mig i samma rum som mer än 3 personer samtidigt, att faktiskt ha någon som kan förklara vad fan det är som står i kurslitteraturen, att vara ung och bekymmerslös, och det goda kaffet. men nu svamlar jag, åter till fakta! jag var sedan och gosade med mina favorittjejer.


eller mestadels bus då för denhär lilla tösabitens del. och umgicks lite med systeryster. (värst vad jag har varit social idag märker jag. nästan lite tragiskt att jag inte klarar mig borta från familjen mer än en vecka utan att bli nojjig) sen blev det träning och lyxkvällsmacka med mammsi. och nu har jag gjort klart min första laboration, som legat och dragit sig ett par veckor. känns som de är dags nu lagomt till slutprovet. men vi säger att det var proppen, nu får allt bara rinna på!

vet inte varför jag sitter och terrar omvärlden med dessa totalt onödiga faktan. eller jo det vet jag, för att jag inte orkar gå upp och hämta min mobilladdare. men måste. eftersom nån främmande karl ska ringa och väcka mig imorgon bitti för att hämta ett paket med min kamera som ska in på lagning. hm, jag har hört talas om home-delivery, men home-take away? nästan löjligt :D
men nya morgon-ullis tvångsnattar sig själv före kl 05 så HEJDÅ





i've been working all night, man
what's a young kid got to do to blow up
this place is becoming something I cant stand
tell those people to go home, I don't want to grow up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback