2012-01-04

2012-01-04 @ 16:58:38
Idag har varit en sådan dag då jag bäddat i mina nya sköna extremt mjuka sängkläder i sängen och sedan inte rört mig ur fläcken på hela dagen. delvis för att jag faktiskt varit oförmögen till det. det är en av tjusningarna med julöppehåll, efter det kan ett helt vanligt träningspass ge en träningsvärk från helvetet. love it. jävligt att inte kunna träna idag också bara. älskar mitt nya gym/simkort på metropoolen för i helvete.

Imorn kommer systeryster anno hit. det ska bli gosigt. ikväll ska jag avreagera mig med att spela lite halo med mina kära vänner. får se om jag hinner ner och gosa med världens sötaste små systerdöttrar innan. life is good!


bjussar på en bild från nyårstoasten.
lägg märke till min extemt kladdiga hand, den suddiga skärpan och den höga alkoholhalten i alla individer.
(vi hade en oerhört trevlig kväll)


var på lite halvdeppigt humör efter att ha legat i fosterställning halva dagen, men nu har jag suttit och kollat igenom några filmer jag snodde från elins data starring mig, christoffer, philip och elin och hahaha nu är jag död istället. tamejfan det värsta jag sett på ett bra tag xD censurerar dom dock härifrån, åtminstone för tillfället... men tänk er typ, lealösa kycklingar på extacy som dansar runt ett biljardbord. och lägg på det faktum att vi är totalt nyktra. tragiskt egentligen ^.^

everything you thought was a big deal
now you see it all and what is real

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback