2012-06-06

2012-06-06 @ 10:10:23
hej. sitter här och gnäller över att jag har ont i benen efter spinningen och därför inte kan följa med på träningen såhär på morgonkvisten. men egentligen är det nog inte så synd om mig. egentligen så är det nog inte synd om mig alls. jag har nämligen syndat. helt frivilligt. ökade på denhär redan så hälsosamma månaden med en spontan tisdagsfylla efter vi kollat på balen. usch på mig. men till mitt försvar så var jag inte den enda. kingen var relativt smockad. trubadur och balfolk och allt. who can blame us. 

fick förresten mitt första respons på studentrum efter att ha pepprat på vareviga dag på 100 olika bostadssidor i typ ett år. spänningen är olidlig.

nu ska jag även peppra på med pass på maek's. dels för att väga upp synden, dels för att använda upp mitt kort där utifall att jag möjligtvis har turen att både komma in på skola och få bostad. yey go me





You know she likes the lights and nights on the neon broadway signs
she dont really mind, its only love she hoped to find

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback