2012-06-13

2012-06-13 @ 23:42:40
eeeey. rebellisk var jag allt. firade studenterna med ett riktigt brak. ned från ett träd. i klackskor. resultat? fick byta ut veckans hårdträning mot att lära mig gå på nytt. måttligt bra timing såhär till jukola. jag som redan var orolig huruvida jag ska ta mig i mål. har dock haft en trevlig veckan ändå, med en tripp till norberg och käkat, en tripp till fagersta för minigolf och spontanbad samt en tripp till lillsjön för att slå nytt rekord i både schack, kinaschack och vändtia. woop woop. sitter nu och njuter av att ha återupplivat mitt ps1 och därmed alla gamla utbrända spel från min ungdom. har även fått planritning på mitt studentrum så har suttit och kladdat ihop hur jag ska lyckas knöla in allt :D

hej mig själv om några år. du är säkert jättetacksam för att jag skrev detta så att du kan minnas något från vår ungdom. jag vet själv hur det är, då minnena från vår barndom redan nu kan räknas på en hand. tragiska vi är. bättra dig.





Far away you were made in the sea
just like me





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback