2012-03-14

2012-03-14 @ 16:12:37
humpf vad har jag nu haft för mig på senaste tiden? bland annat så har jag


- varit till romme och åkt bräda med christoffer

- fått bekräftelse på att det inte är någon bra idé att möta mig i shotschack (2 av 2 män stupade, bokstavligt talat!)

- ätit min första plocksallad från ica, (starkt rekommenderat alternativ till bakismat för oss med känsliga magar)

-haft frukt&grönt-myskväll i rudö med sällskapsspel, biljard och melodifestivalen

-besökt avesta biograf med fillifjonken och ruthan. (John Cayne var faktiskt riktigt sevärd, trots att den ser fånig ut på biobladet)

- spontanbokat en resa till amsterdam (ja, det blev lite tokit där men vafan, vi lever bara en gång!)



förövrigt så har jag varit barnvakt, jobbat, tränat, lökat, pluggat och diverse andra totalt ointressanta vardagssysslor. bland annat så har jag tittat alldeles för mycket på greys anatomy, vilket är orsaken till att jag oroar mig över minnet och skriver sånahär onödiga inlägg. och för att slippa skriva fler kan jag säga att jag de kommande dagarna ska:

-ha myskväll med mina systrar & diverse bihang

-gå på dalaportens årsfest

-jobbapluggaträna


sen åker jag utomlands! så hörshej
´











you're slipping into patterns again
another night of cigarettes and short breath
It's hard to keep it holy







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback