2012-05-28

2012-05-28 @ 13:23:44
som den gentlekvinna jag är bjöd jag mina nära & kära på lördagsmiddag. gosigt var det!


Själva baktanken med detta var dock att ha en anledning till att fixa dessert och bjuda bort mitt dessertvin, så jag äntligen kan få använda denna förträffliga flaska som vattentillbringare!

pappas ansiktsuttryck i bakgrunden kan dock sammanfatta hur bra det gick och hur uppskattat detta vin var i vårat hem. ungefär som att dricka koncentrerat sötningsmedel >.<
maskeraden var också relativt asum. skulle lägga in en bild om inte min mobil dampade. nu har kroppen lidit nog under denna ohälsosamma helg, så ikväll ska jag frälsa själen med lite musik på konsert fjäderlätt, sedan blir det hårdträning innan det är dags att ladda om inför karnevalen!



I can remember,  I can remember a time of beginning to relate to who you are,
who you really are




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback