det är hårt att vara kvinna

2009-12-24 @ 01:34:29
okej att jag lurade in mig själv på mitt livs första "skönhetsbehandling" på en salong igår = pinades under dödsångest och smärtor i åtskilliga minuter (10), och märkte sedan ingen skillnad! haha :D att jag sen blev medlurad ett fransk manikyrset hem går väl också för sig. men att jag sedan dess har gjort 4 försök att pynta mina äckliga små naglar med denna och fortfarande har ångest för att tobbe gjorde det bättre än mig, DET gör så att röda små lampor börjar blinka i den manliga delen av min hjärna! och att jag fortfarande inte har klarat ut dragonage är ju också ett stort MINUS. ää nu skiter jag i dethär kladdiga äcklet. förstår ändå inte meningen, det är ju inte som att det kommer sitta kvar i mer än 5 min i vilket fall? plus att jag känner mig fångad när mina naglar är instängda i bajs och inte kan använda dom ordentligt x) jag går och spelar istället!!! förresten god jävla jul :D det är myyyys här hemma nu, mer än vanligt faktiskt! och imon kommer släkten, eller iaf "våran" del av den ^^ snacka om att julafton är min favoritdag! kanske ska ligga här i sängen och kolla på min mysiga miniplastgran hela natten istället :')

Kommentarer
Postat av: olivia

hahaha lilla gumman :( det e fan inte lätt alltså (L)

2009-12-24 @ 20:37:40
URL: http://olivianoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback