jul hos familjen hofling

2009-12-24 @ 20:22:43
bäästaaaaa julen eller!!!!!! om det inte var för att jag fick min älskling ris a la malta till efterrätt eller att jag kände mig vuxen som fick dricka starkglögg och kaffe med de "stora" ^^, så var det för alla grymt fina presenter! fick allt jag önskade mig och mer tror jag :P förutom en bil då ^^ fick en extern hårddisk!, mysmorgonrock, fet resväska, massa smycken, miniwhiteboards, massa pengar, debt of bones, peeling och sminksaker, amateur gamer survival kit (koppvärmare med usb-uttag, uppvärmningsbara tofflor) lysdiod till vattenkranen, kläder, fet neccesär, massa godis, det är alla "smågrejjer" jag kommer ihåg just nu:P men det var inte de bästa! mammas och pappas pik till mig var ju lite smårolig. en mega-popcornmaskin och ett nytt brandlarm, som diss till att jag lyckades spränga min micro och rökskada hela källaren sist jag försökte poppa xD sen de bästa grejjerna var av fia och andreas. Det första en resa som är hemlig för tobbe så kan inte gärna göra reklam för det här nu :P men så jävla kul ska de bli!!! och det bästa nånsin JAG SKA BLI MOSTER!!!!!!!!!! SLÅ DEN NI!!!!!! jag är inte minst på min sida av släkten längre!!!!!!!!!!!! JULI 2010 LÄNGTAAAAAAAAR<3 orkar inte skriva nå mer om familjen hoflings jul just nu, kanske just för att den inte är slut än! den har bara börjat ;) var tvungen att dampa av mig lite bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback