oflyt

2009-12-15 @ 00:35:55
vad vare jag sa?:O min klantarselförbannelse kan verkligen få mirakel att inträffa! iofs började veckan bra med att jag var ledig idag, 3/3 lektioner inställda:) så stannade kvar typ hela dagen hos älsklingen å myste film o sånt. sen börjare med att mamma skäller på mig för att jag fått tobbe att skolka (?) haha :P sen ska jag ta bussen hem, då står vi och väntar så kommer de ingen buss, tobbe frågar om jag verkligen kollat rätt? då helt plötsligt kommer en buss från andra hållet, jag och tobbe antar att jag kollat fel och kutar efter denna buss, när vi sprungit typ 100 meter så kommer det en buss från andra hållet också, liksom vadå busskollision i hede? det går typ en buss om dagen där :S iaf så visar det sig vara min RÄTTA buss så jag får vända och kuta efter den istället x) sen väl hemma kommer jag på att jag måste ha ett spanskaarbete om nåt politiskt skit klart till på måndag, så jag ska vara duktig och ta itu med det. halvvägs igenom det kommer jag på att jag måste skriva det på SPANSKA, vafaN? måste jag skriva om allting på ett annat språk, väldigt lätt...... aja när jag väl kommit en bit på väg så råkar jag SPARA ÖVER min fucking fil så den FÖRSVINNER.............. grrrrrrrrrrr då var jag inte glad kan jag säga er. så för att lugna mig smög jag ut på altanen och skulle tjuvsmaka lite av pepparkaksdegen mamma gjort idag och lagt ut på kylning - tror ni inte den är stenhårdfrusen och inte går att peta på? så jag hämtar en kökskniv och ska skära av en bit, då råkar jag skära hål i hela deglängden och det är omöjligt att täcka över eftersom den är så stenhård, så imon när mamma ser blire inte kul ^^ jippi! aja än är det bara måndag :) nu ska 5 avsnitt scrubs få förgylla min kväll! :*

Kommentarer
Postat av: olli

hahahahahahahahahahahahahahah love u!!<3

2009-12-16 @ 01:46:51
URL: http://olivianoren.blogg.se/
Postat av: olli sv;

men jag glömde ju min laddare hos ida för typ 2 veckor sen, har inte hunnit hämta den så har inge batteri.... kan inte ringa dig heller , har inga nummer för allt e på mobilen hahaaaaaaaaa...... :( <3<3<3<3<3

2009-12-18 @ 14:49:39
URL: http://olivianoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback