livet med busskort enkelt? fan heller

2009-11-03 @ 23:37:50
alltså jag förstår inte vad bussar har emot mig. alltid när JAG kollar busstabellen efter en buss - så kommer den aldrig. men om någon annan kollar ÅT mig jo då funkar det! men iaf idag för första gången så kom faktiskt bussen jag kollat upp, som skulle ta mig från skolan till busshållsplatsen så jag skulle hinna med högbobussen där :D men vad tror ni händer? jo bussjäveln åker förbi mig, utan att stanna! FUU. så jag får kuta arslet av mig.... blä, hatar bussar. tycker om tåg, men hatar bussar.

och fu igen. igår när jag skulle vara duktig och "laga" min micro (täkte skruva isär den och skrubba lite på insidan eftersom de tydligen rinner ut popcornsörja i alla skarvar - fortfarande.. ) så fick mamma damp och svor nånting om strålning och blahablaha åt att min micro inte hade nåt annat hopp än ett fortsatt bra liv på tippen typ :( hade anyway lyckats skruva sönder nåt redan (a) så va väl lika bra de! haha. men måste ha en microoo :(
och ännu ett fu skulle ju göra ett försök att fixa våran gamla gitarr så jag kan lära mig spela. en sträng va av, och så skulle jag försöka fixa den nu då råka ja ha av en till också :U
så nej nu vägrar jag! ska ägna mig själv en timme och göra myskvällsmat å kolla på appleseed - utan att stressa å göra nåt plugg eller bajs samtidigt. shit har ju aldrig tid för sånt längre, alltid 100 saker å göra och man väntar bara på rätt tillfälle å tänker ; när dehär är klart, DÅ kan jag ta de lugnt sen. men sen kommer 100 nya saker, så fuck this !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback