tävla?

2009-10-10 @ 00:08:15
kul att jag ska upp om fyra timmar, och åka och tävla :O vafan, min syrra anmälde mig till 25-manna utan att fråga å sen får jag inte "ångra" mig >< haha, har inte orienterat på flera år typ.. och som ni kanske hör på namnet så är det 24 pers till som får lida om ja klantar mig xD springa kan jag inte heller, sysslar inte med såna manligheter längre! men men, ska bli rätt kul ändå, om inte annat att få umgås me allt folk :D och älskar stämningen på OL-tävlingar, hur nördigt det än låter :) och att amandisen ska med är ju ett +++++++

kom nyss hem från tjejfest hos johanna btw, de va riktigt trevligt!:) andra helgen jag är nykter nu (Y) (fuskade med lite öl bara.. (A) men snart är ärret på hakan läkt igen å då jävlar ;) mohaha, nedå. ska inte bli nå fler karatefyllor iaf :) möjligtvis på min svensexa om jag har nån! men im a good girl now ^^ as good as a ullis can be anyway..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha du kan inte ha svensexa du är ju tjej................. hahahahahhahaha, karatefylla in my heart (L)

2009-10-11 @ 14:48:11
Postat av: olliiiiii

de va jag hahaha glömde skriva de.:D

2009-10-11 @ 14:48:41
URL: http://olivianoren.blogg.se/
Postat av: ulliiiis

hahaha joooo klart som fan att jag ska ha ;););) men joo eller hur :D kanske när andra har de men inte en själv xD <3<3<3

2009-10-12 @ 01:02:13
URL: http://hofliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback