FAAAAAAAAIL

2009-09-26 @ 17:49:44

haha lol på mig alltså. Jo till å börja med så va frida skitseg till mig igår när vi skulle festa ;O sen drog vi iaf till skogsbo till att börja med å våldgästade en klassfest:D (precis som många andra) haha! där fick jag umgås lite med therese och andreas å nåra, samt kräla i badkar som jag gillar så mkt. trevligt! haha härligt första intryck han måste fått av frida eller:

jag: frida dethär är andreas:)
frida: ge mig sprite!
andreas: (går direkt till frysen)

hahahaha

sen sjöng vi lite duett i singstar oså och frida käkade massa haha:D och aO matade mig med minttu också! kom ihåg detta, det är viktigt inför fortsättningen av berättelsen! sen kom tim och nåra och efter ett tag åkte vi till stan med dom. där möter vi tobbe å rasmus utanför cityburger, så bestämdes det att vi alla skulle till ange å va med lina å dom:) och det är nu historierna börjar skilja sig. frida säger att jag, utan väska, gick in på toan med aO. aO säger att jag, med väska, gick in på toan med nån tjej. tim säger att jag gick in ensam å skiter i väskan. alla är dock överrens om att jag försvann sen xD haha. det roliga är att jag var HELT KLAR i huvet fram till detta. nästa sak som händer, när jag är på väg över parkeringen för att möta lina, är att några killar förföljer mig. jag blir rädd å gömmer mig i slänten. killarna tror att jag är ledsen och letar efter mig. jag inser att dom inte vill döda mig och ropar att jag inte är självmordsbenägen och att dom kan gå. sen går jag tillbaka till stan. allt är stängt och det är helt dött. vafan, har det inte öppnat än? sen kommer rasmus cyklandes, min räddare i nöden så jävla tajmat! och undrar varför fan jag irrar runt på stan när klockan är snart halv 5 på morgonen! va i helvete driver nån med mig eller????????????? jag hade vart borta ca 15 minuter inte 5 timmar, vad jag trodde :S upptäcker att den enda ägodel jag har i fickan är min mobilpåse - som är tom! väskan och mobilen är spårlöst försvunna ihop med mina 5 missade timmar! och jag har jävligt ont och är blodig på hakan.... har jag missat nåt? lol. sen gick vi hem iaf :)

slutsats? drick inte minttu för i helvete! helt livsfarligt! och förresten ska man inte typ börja grina å få snefylla eller spy å grejjer när man är för full? jag va fortfarande skitglad kl 5 på morgonen vad jag minns haha :D helt mongo. och i princip klar i huvet var jag ocksÅ! mamma vill köra in mig på blodprov för hon tror att nån lurat i mig nån "våldtäktsdrog" men lol :P

iafff, åkte tillbaka dagen efter för å leta efter min mobil. hittar den på marken helt oskadd, lite tur? senare på dagen efter lite sökande hittar vi spår efter min väska - min deospray. sen hittar vi väskan i en buske också:D kändes lite som "the hangover" där när man fick leta ledtrådar. sen ringde ja runt till alla jag vart med under kvällen och ingen hade sett spåret av mig xD haha, tur de kanske:) kvar blir alltså ett stort "?". men tycker nog dehär blir en kul och lärorik historia att spara till barnbarnen^^ har man överseende så hade jag en riktigt kul kväll iaf:D fram till cityburger möjligtvis ><

nu ska ni inte tro att jag är en jäkla fylletratt eller så! har faktiskt bara fått minneslucka EN ENDA gång i mitt liv förut:P dehär va helt å hållet minttuns fel!! haha:D
ville bara minnas denhär tabben, man ska ju lära sig av sina misstag ^^


Kommentarer
Postat av: oliviaa

FAAAAIL FAAAAAAAIL FAAAAAAAAIL HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-29 @ 16:25:48
URL: http://olivianoren.blogg.se/
Postat av: ulliis

hahahaha skojja inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fyfan :P

2009-09-29 @ 18:46:11
URL: http://hofliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback