hej

2009-09-17 @ 21:32:19

idag när jag satte mig vid mitt köksbord, heelt oskyldigt, så låg det några sånadär miniostar där. jag började öppna en och plötsligt blir tobbe hysterisk

tobbe: ofta du får äta av domdär?? GE FAN I DET DÄR!!!!!!!
jag; (?) ^o)
tobbe: jag fick aldrig äta av finostarna när jag var liten....


HAHAHA jävla mobboffer!!! lyckligaste dagen i hans liv när han fick smaka nu då ^^



btw lite bra oliviiii är <3 allt kommer bli så bra nu!:)
och imon blire röjjjjjj me mina dansbrudar!!!! wiho, har bara en lektion så blir börja tidigt ;)<3<3<3

men dagen börjar med en tripp till badhuset 06.00 å simma med mor å sis. trots att jag har sovmorgon till halv 11 egentligen. kalla mig duktig?????????????


Kommentarer
Postat av: oliviaa

duuuuuuu är bättreeeeeeee:)<3<3<3

2009-09-18 @ 12:58:33
URL: http://olivianoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback