hej

2009-09-11 @ 11:34:09
yoooooooooo. nu har jag äntligen med olivs hjälp lyckats fixa en jäkla blogg. men fattar ingenting så den får se ful ut ett tag framöver:) vet heller inte hur mkt tid jag kommer orka lägga ner här, eller hur intressanta saker de kommer finnas att läsa:P men efter massa tjat av vissa av mina vänner (nämner inga namn ;>) så kommer jag väl skriva en del om de mongo saker som händer i mitt liv hela tiden, och kanske också en del om min dans och tråkiga vardag^^. men tro inte att jag kommer satsa å försöka få många läsare å sån shit:p har denhär bloggen bara på kul, för de kan ju va intressant å gå tillbaka om 10 år å se allt tok jag hade för mig i min ungdom ;) mohaha. men sååå enjoy! eller nej vänta, gör inte det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback