spelkväll

2009-09-27 @ 11:37:42
yo. igår hade jag fullt upp hela dagen med att bränna upp / alternativt alsolspritskrubba all mat vi äger som kommit i kontakt med äckelskalbaggarna! sen jobbade ja på stan också, fick vara "hinkvakt" haha. de va massa a-lagare som stod å pratade finska med oss å pissade överallt:( läskigt..

sen kom aO hit iaf. eller vi åkte först till hede å hämtade xbox, sen till willys å köpte smörpoppisar muums, sen lite senare till stan å hämta nå bajs å, mycke åka som vanligt alltså x))) men vi kollade sen på några cp filmer, klarade ut slutet på ffx å halo å nötte massa andra spel hela natten iaf :D förutom de 3 timmar vi låg utslagna i min lilla knöliga soffa (=ryggskott, nackspärr osv) livsfarligt! haha. men tim å sjössa kom förbi en sväng också btw:) ägde somvanligt min ärkerival i soul calibur;)

nu sitter aO å lökar till nå jävla motorcykelprogram, så passar på att skriva lite här^^ men han ska väl dra snart, å sen kommer tobbe hit å myser med mig :) ska bara städa upp allt gris här hemma först!

återigen en trevlig helg!:) kör på dehär att festa på fredagar, spel/filmkväll me kompisar på lördagar, fixa hemma å toffla på söndagar. de är ju komplett :D fast ska nog hålla mig nykter ett tag nu dock:P haha.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback