crybaby

2010-04-29 @ 19:26:29
shululu. sitter här och grinar, helt ofrivilligt. har nämligen pajjat ögonen, samt diverse andra kroppsdelar idag^^ Började dagen som vanligt med en fet fail. Vaknade exakt EN minut innan mitt nationella prov började. but I did it! van som jag är med att vara ute i god tid ^^ sen lekte jag i badhuset med oliver tobbe och matildus några timmar :) och sen genrep med mask shadow på det. för tro det eller ej, vi har uppvisning på lördag. LÖRDAG. men vi har alla ingått en pakt i att vara så bakis som möjligt då så det är lugnt ^^. imorgon verkar det bli grillning, pipa och sånt här med folk till att börja med iaf :) men tror aldrig min vattenpipa kommer kunna tillfredsställa mig igen, efter monsterpipan jag träffade på häromdagen;o hoho. aja de kommer nog bli riktigt trevligt iaf :D och så måste jag plugga matte som en jäkla drule också. började grina häromdagen när jag såg allt plugg vi måste kirra före lovet....... aja nu ska jag fixa lite till imon sen åka och leka med tobbis och oliver iaf tror jag :) inte länge till han kommer va kvar här:( så måste väl ta vara på den tiden vi har ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback