manskväll

2010-04-24 @ 12:34:43
haha åh jag älskar när man gör impulssaker! johanna skulle komma förbi på en snabbispipa igår, så slutade det med en manskväll med massa deppande, lökande, pizzamölande, kedjerökning och prillor! och glöm inte tjocka jackor! haha :D sen kom tobbe också och skulle lära mig göra rökbåtar, vilket inte gick så bra >< och efter en uppfriskande(?) moppetur satt vi och kollade på mitt i naturen resten av natten^^ höll på att dö av garv hahah. och nuuu käkar jag gårdagens ostbågar till frulle =) dom är helt PERFEKT sega <3 MMMMMMM. sen ska jag väl börja storstädningen av all sörja som redan kommit upp här sen päronen åkte. stinker en blandning mellan rök, kebab, bajs och annat här :S mys! sen ska jag möta upp oliver felix och kanske johannis vid kyrkan och kolla på konsert^^ höhö. och sen avsluta kvällen med att spöa karlarna i lite spel :) nice! ska kanske börja blogga lite oftare igen? det var ju inte så jobbigt ändå.. och det kan ju vara kul för någon så senil som mig att komma ihåg lite av sitt liv om några år. btw igår lyckades jag gå in i dörren och nocka mig själv med moppehjälmen, tappa min toffla i mitt eget huvud, tappa bort en vante när jag satt helt stilla, och åka vilse på vägen hem från stan :) precis som vanligt med andra ord ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback