kärring

2010-08-09 @ 00:23:57
har slagits av den hemska sanningen att jag håller på å förvandlas till en kärring. en muterad kärring. insikten började med att jag sträckte höften när jag gick upp ur soffan. misstankarna fylldes sedan på när jag fick mjölksyra i biceps av att hålla i joline. men droppen var ändå när jag inte kunde hålla i tandborsten ordentligt pga. en skavsårsblåsa på pekfingret, som jag fått av att jag vässade så många pennor igår!!!!!! - ja, det är sant. ytterst löjligt, men sant.


men dessa insikter, blandat med den säck potatis jag blivit av allt spelande och gottande under lovet, var bara bra! för nu har alla osunda tankar istället ersatts av en stark abstinens av att träna och göra nytta. se bara denhär helgen till exempel - hjälpt pappa att laga mat, baka åt mamma, tränat massa, fixat jobbansökan, pluggat teori.. jaa nu tycker jag att jag förtjänar en timme starcraft!


förresten så har världens underbaraste pojkvän varit min i över 3 år nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback