desperatåtgärd för att slippa packa

2010-02-20 @ 10:47:24
juust, vi var ju och kollade på högskola i torsdags också med skolan! själva grejen var svintråkig, ska gå på universitet istället:P men vi råkade ut för lite roliga incidenter iallafall! för det första, älskar sånadär små mässor där man får gå och plocka små gratisgrejjer:D fick; 100 fiftyfifty-klubbor, en tandborste och en vattenflaska :) den sistnämnda var lite mer komplicerad, och jag blev möjligtvis tv4kändis ^^ jag hade svårt att bli övertalad om att det faktiskt var dricksvatten i kranarna, och det hela förstärktes av att när vi sedan gick in i ett badrum stod det en 2 meter lång black man och försökte tvätta sina fötter i handfatet! haha. Sen har jag nästan lite blåtira också, efter ett litet snö-fetingisklumps slagsmål med pauline :) och så ville en senil cykelgubbe köra över oss ^^ men vafaan, sitter ju bara å försöker undvika packningen.. nu får jag skärpa mig, FY PÅ MIG! nu menar jag det på riktigt, vi hörs efter den 6 mars :) hoppas ni får det trevligt utan mig HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback