secret mission solved

2010-02-05 @ 22:00:19
bläää, sitter hemma och lökar en fredagkväll. fy fan vad skönt! snart ere daags för föreställningsvecka, och sen är det en vecka fullspäckad med prov, sen drar jag!:D haha lite typiskt mig idag eller när jag och matilda skulle springa förbi fiket och köpa en kaffe, så beställer jag och slänger upp en 50öring som betalning istället för min 10-a, som tydligen ligger kvar i min väska... haha. får skämmas lite, rycka åt mig 50öringen å kubba till skåpet för å hämta 10an. sen tappar jag bort matilda istället x) lol. btw häromdan när jag och tobbe spionerade på reggie när han smög ner i källaren (som förresten är en av våra största hobbies) kom vi faktiskt på vad det är för fuffens han håller på med när han smyger ner sådär: han snor saker! Jag kom på honom när han kom smygandes med en av mina toarullar gömd i sin lurviga mustasch. busted som han blev släppte han den dirr och försökte fly fältet. men han var så söt så jag lät honom behålla toarullen. då sprang han direkt upp och gömde den under mamma och pappas säng. mobbade hund.. men bättre det än hans vanliga gömställen som är att försöka gräva ner saker i sackosäcken eller i vardagsrumsmattan x) förresten nu när jag tänker på det, så har jag vaga minnen av att han har snott både en mascara, en bh, några kartonger, mackor och ex antal lypsyl som han tuggat sönder...>< och förresten ni kan aldrig tro vad jag just gjorde, jag fastnade med fingret i en lampa.......

Kommentarer
Postat av: oliviaa

du e så knasig hshahha!!! jag kommer och tittar på er på torsdag <3

2010-02-06 @ 14:14:20
URL: http://olivianoren.blogg.se/
Postat av: ulliiiis

hihi duja!:D GÖRUUUUUU??????:O FAN VA HÄRLIGT! vad ska du göra över helgen sen då?:)<3<3<3<3<3

2010-02-06 @ 18:26:37
URL: http://hofliing.blogg.se/
Postat av: oliviaa

jag veeeeeeeeeeeet inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) vi får styra upp nåååååååt? ;D <3

2010-02-07 @ 22:00:01
URL: http://olivianoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback