senaste nytt

2010-02-20 @ 10:38:06
aa dansföreställningarna är kirrade, jag åker utomlands imorgon, har nött sönder 100 prov denna vecka och sökt 5000 sommarjobb :D och juust, kirrat glasögon också, ser ut som jag kommer från "en annan del av högbo" eller nåt :P men aja. haha taskigt, min familj satt å garvade åt mig hela middagen :( först för att jag va lite kass på mitt spanskaprov. där skulle man skriva nån jäkla saga om vad man gjorde igår, i preteriumform! så de va speciella verb man skulle använda: pratade, var, gav, köpte, skrev typ. och eftersom mitt ordförråd inte är så stort på spanskan så skrapade jag ihop; min mamma pratade med min pappa om att köpa en skölpadda. Min syster skrev en lapp som sa att hon tycker om skölpaddor. Jag var en snäll människa och gav dig ett ägg som jag köpte. haha stackars fröken kommer tro jag är en analfabet eller nåt! och sen var det lite småfail också att jag tydligen inte vet hur man skriver på brev (till sommarjobb). jag hade skrivit allt i en lång radda för högt upp på kuvertet, och satt frimärket i fel hörn. tror jag kan stryka ansökningen jag skickade till postkontoret va :P haha. men känns som det är dags att börja packa nu va! haha sökte ledigt igår, bara ren tur att jag hann få godkänt av rektorn:P alltid ute i god tid! sen ska jag mysa med min älskling som jag kommer sakna sönder <3 hihi sen bär det av! HÖRSHEEEEEEEEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback