grattis annoseeeeeeeeeen

2010-01-30 @ 23:48:24
firat annos 25årsdag i helgen:) hann med trots att jag har träning 8 timmar om dagen denna helg^^ haha igår satt jag tobbe mamma pappa anno och magnus halva natten å försökte förstå oss på spelet "håtunaleken", som tydligen ska vara svinkul. det hann vi ju märka på domdär timmarna av våra liv som vi aldrig får tillbaka..... haha och ikväll när vi spelade kort hela familjen så fick vi storstryk av pappa. efter de sitter vi övriga och gnäller över att vi bara fick upp skitkort hela tiden, så inflikar pappa; jaaa eller hur, jag fick bara upp 7or och damer..... vi; men du vann ju?:S han; ja, det var ju det jag sparade på! suuuck >< haha! lite småjobbigt imorse också när alarmet ringer; nu ska jag åka till skolan! tobbe; nu ska jag åka på 3dagars partykryssning! yeey. men de är okey, så länge han håller löftet till mig om att använda skydd så ^.^ kommer han hem med en unge under armen då jävlar!

Kommentarer
Postat av: olli

hahhahahaha du e så jävla stöööööööörd!!! love!

2010-01-31 @ 14:39:28
URL: http://olivianoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback